Szolgáltatásaink

Szolgáltatási élménytervezés

Az ügyfelek ma elsődlegesen a szolgáltatásokon keresztül ítélik meg egy vállalkozás értékét. Mindegy, hogy a termék előállító, – forgalmazó, vagy éppen a szolgáltató szektorban versenyez, kapcsolt, vagy fő szolgáltatása alapvetően meghatározza a sikerét. Kijelenthetjük, hogy nincsen termék szolgáltatás nélkül (és nincsen szolgáltatás kommunikáció nélkül). Megtervezzük a szolgáltatási élményt (kapcsolódjon az termékhez, vagy legyen az maga a termék), és támogatjuk a teljes vállalaton keresztül ívelő bevezetését az első ügyfélkontaktustól, a mérési rendszerek bevezetésén át, a szolgáltatási folyamat végéig.

  • Kik a valódi ügyfeleink, kik a buyer persona-ink?
  • Milyen elvárásokat támasztanak a márkával, termékkel, szolgáltatással szemben?
  • Milyen szolgáltatási élmény, fejlesztési javaslatok támogatják leginkább üzleti céljainkat?
  • Milyen főbb viselkedési jellemzőkkel, mintázatokkal rendelkeznek célcsoportjaink?
  • Hogyan néz ki az ideális ügyfélfolyamat?
  • Mikor, hol, mi a teendő, hogy az érdeklődőből ügyfél legyen az ügyfélből pedig elkötelezett márkanagykövet

 

A fenti kérdések nem maradhatnak válasz nélkül, ha egy folyamatosan fejlődő versenylépes vállalatról van szó. Segítünk, hogy választ találjon a fentiekhez hasonló kérdésekre.

    Hogyan tud a TNC segíteni a szolgáltatási élménytervezésben?

    Szerethető, élményszerű kiszolgálási és kommunikációs folyamatokat alakítunk ki (az online- és offline térben egyaránt) az ügyfelei részére Önnel közösen a service design módszertana alapján.

    Együttműködésünk során megteremtjük az egyensúlyt a fogyasztói igények és a szolgáltatás, mint üzleti érték között. Ennek köszönhetően nem indul el egy olyan fejlesztés, amire vagy nincs igénye a fogyasztónak, vagy ha igénye lenne rá, soha nem térül meg a vállalatnak.

    Valós ügyféligényekre helyezve a hangsúlyt segítünk ki-, vagy átalakítani a szolgáltatási folyamatokat. Ezáltal csökkentjük a bizonytalanságot és az üzleti kockázatot. Lehetővé tesszük, hogy gyorsabb – rövidebb – fejlesztési/szállítási ciklusok jöjjenek létre, és így a befektetési döntések is már a kezdeti fázisban alátámasztásra kerüljenek. Mindez egy nyugodt, stabil üzletmenetet, kiszámítható piaci reakciókat jelent.

    A gyors és pontos megoldás érdekében a design thinking módszertanát hívjuk segítségül, amit az alábbi ábra szemléltet. 

    kommunikációs folyamatok optimalizálása

    A vállalati kommunikáció alapvető szerepet játszik egy márka, termék, vállalat és kulcsfontosságú egyének identitásának és hírnevének kezelésében. A digitális tér kiszélesedésével rengeteg új kommunikációs lehetőség nyílott. Válogathatunk a kommunikációs csatornák között. Ha rosszul választunk, indokolatlanul sok pénzt költünk, csekély eredménnyel. Azt gondolnánk, hogy a Google és a Facebook ma mindent visz. De biztos, hogy így éri el leghatékonyabban a célcsoportját?

    • Milyen csatornákon van jelen az Önök márkája, terméke?
    • Mennyire hatékony a kommunikációja?
    • Hogyan, milyen gyakorisággal és hatékonysággal kommunikál munkatársaival?
    • Lehet, hogy van jobb és olcsóbb megoldás?
    • Hogyan alakíthatja a márkáról kialakított „nagy” képet egy konzisztens kommunikációval?
    • Hogyan nyújthat folyamatos felhasználói élményt kommunikációjával?
    • Hogyan tud létrehozni egy megtérülő, hatékony és személyre szabott kommunikációt ügyfelei és munkatársai körében?
    • Milyen az ügyfélszolgálata, hogyan kommunikál a közösségi médiában?
    • Hogyan befolyásolhatja, hogy mi jelenik meg Önről a médiában?
    • Hogyan lehet véleményvezér a szakterületén?

     

    A kommunikációs folyamatok optimalizálásával marketingköltségei nem csak mérhetőek lesznek, de meg is térülnek. Segítünk, hogy a kommunikációs csatornái összehangolásával növelni tudja értékesítése hatékonyságát, egységesíteni kommunikációját.

    Hogyan tud a TNC segíteni a kommunikációs folyamatok optimalizálásában?

    A kommunikáció nem csak a mindennapok része, de minden ügyfélkapcsolat alapja. Lehet bármennyire jó a szolgáltatása, pótolhatatlan a terméke, a valódi bevételt az termeli Önnek, hogy mit, mikor, hol és hogyan mond az érdeklődőknek. Megfelelő helyen és időben a megfelelő dolgot mondani nem csak elégedett ügyfeleket, elkötelezett munkatársakat, és irigy versenytársakat jelent, hanem jelentős megtakarítást is.

    Függetlenségünknek köszönhetően csak olyan kommunikációs módot és csatornát javasolunk, ami valóban értéket termel a cégének.

    A desing thinking módszertanok mentén megtervezzük a teljes kommunikációs folyamatot, és struktúrát, javaslatot teszünk a megfelelő csatornák harmonikus alkalmazására, és szükség esetén kommunikációs vázakat is készítünk.

    Ügyfélélmény és elköteleződés növelés

    Szeretné ügyfelei, vásárlói lojalitását és értékesítési konverzióját növelni? Akkor ne csak terméket értékesítsen, hanem nyújtson valódi szolgáltatási élményt ügyfeleinek! Ma már nem elég a jó termék, vagy professzionális szolgáltatás. Nemzetközi kutatások bizonyítják, hogy a jövőben egyre inkább egyetlen dolog fogja megkülönböztetni a cégeket egymástól, ez pedig az ügyfélkezelés minősége.

      • Mit gondol, az ügyfelei, vásárlói számára élmény az Ön vállalatával bármilyen formában kapcsolatba kerülni?
      • Milyen módszertannal, rendszerességgel méri és elemzi az ügyfél-visszajelzéseket?
      • Hogyan használja fel a visszajelzésekből származó információkat?
      • Van-e kimutatható összefüggés az Ön vállalatánál az értékesítési eredmények és az ügyfelek elégedettségének változása között?
      • Milyen aktivitások (ad-hoc és rendszeres) valósultak meg, és melyeket tervez a jövőben az ügyfelek elégedettsége, igényeik jobb megismerése, a valódi ügyfél- és vásárlói élményt megvalósító ügyfélkapcsolatok fejlesztése érdekében?
      • Milyen ügyfélkapcsolati csatornákat használ az Ön vállalkozása?
      • Van-e különbség a szolgáltatási színvonalban attól függően, hogy az ügyfelek melyik csatornát választják?
      • A munkatársai mennyire vannak tisztában az ügyfél-elégedettség fontosságával (nem elméletben, hanem gyakorlatban)?
      • Ha problémás ügyféllel találkoznak a munkatársak, milyen megoldási lehetőségek és eszközök állnak rendelkezésükre?

       

      Az ügyfelek elköteleződése nem csak extraprofitot, de nyugalmat, stabilitást és kiszámíthatóságot is jelent Önnek. Abban támogatjuk az Önök vállalatát, hogy minél több elégedett ügyfél ajánlja szolgáltatásikat.

      Hogyan tud a TNC segíteni az ügyfélélmény növelésében?

      Ma már nem a termékek minősége, vagy a szolgáltatások árazása a választóvonal a sikeres és kevésbé sikeres vállalatok között, hanem az, hogy mennyire tudják kielégíteni a személyes igényeket, mennyire képesek „kitalálni az ügyfél gondolatát. Támogatást nyújtunk abban, hogy megértsék, mit is gondol az ügyfél. Közösen kialakítunk egy olyan rendszert, ahol az ügyfél a legfontosabb (és ezt ő is érezni fogja). Ez piaci előnyt (és extra bevételt) jelent vállalatának.

      Együttműködésünk során valós ügyféligényekre alapozott szerethető és élményszerű termékeket, szolgáltatásokat, digitális felületeket és/vagy kiszolgálási folyamatokat alakítunk ki.

      Támogatásunkkal elérheti, hogy minden ügyfele úgy érezze, kivételes bánásmódban van része. Egy folyamatosan változó piaci környezetben együtt megteremtjük, és alakítjuk az ügyfélélményt. Szolgáltatásunkkal a jövőben rugalmasan tud alkalmazkodni a változó ügyféligényekhez.

      marketing automatizáció és chatbot tervezés

      Ma már elképzelhetetlen egy ügyfélbarát szolgáltató jó minőségű, megfelelően karbantartott adatbázis, fejlett, jól működő online ügyintézési felületek, marketing automatizmusok nélkül. Ugyanakkor a megnövekedett emberi erőforrás költségek, és az egyre nehezedő munkatárs felvétel is szükségessé teszi új technológiák alkalmazását. Ezek a megoldások egyrészt tehermentesítik az értékesítést, a marketinget, illetve a személyes ügyfélszolgálatot, másrészt szerethetővé teszik a vállalatot nem csak az ügyfelek, de a munkatársak körében is.

        • Előfordulhatott már Önnel, hogy azért vesztett el ügyfelet, mert nem volt elég ideje, erőforrása, hogy részletesen tájékoztassa a termékéről?
        • Mennyire személyes és mennyire pontos a kommunikáció az ügyfélszolgálatán?
        • Hány munkatársra van szüksége ahhoz, hogy minden érdeklődőnek elmondják ugyanazokat az információkat?
        • Mennyibe kerül mindez Önnek?
        • Mennyire függ egy munkatárs hangulatán, érzelmi állapotán az értékesítés sikeressége?
        • Hogyan tudja növelni a bevételeit úgy, hogy költségei ne változzanak?
        • Gondolt már arra, hogy milyen jó lenne, ha megsokszorozhatná a legjobb kollégák ügyfélszerző képességét?
        • Ön hogyan csökkenti, illetve lassítja az ügyfelek lemorzsolódását?

         

        Letisztult kommunikációs folyamatok, áttekinthető ügyfélkapcsolatok, elégedettebb, elkötelezettebb ügyfelek. Ez az, ami a marketing- és értékesítési folyamatok automatizálásával elérhető. Ebben segítünk a partnereinknek. 

        Hogyan tud a TNC segíteni az ügyfélélmény növelésében?

        Az ügyfél szerzés és ügyfél kiszolgálás területén alkalmazott automatizmusok lehetővé teszik, hogy kommunikációját személyre szabja az összes olyan „érintkezési” ponton, ahol az érdeklődő, vagy ügyfél keresztülhalad a szolgáltatási folyamat során. A marketingautomatizálás több mint egy szoftver megvásárlása és használata. A sikeres marketingautomatizálás több szoftver és a hozzájuk illeszkedő megfelelő marketingstratégia összessége. Célja, hogy személyre szabott folyamatok segítségével az érdeklődőkből vásárlókat, majd a vásárlókból visszatérő vásárlókat generáljunk. E tekintetben lényegében a bevétel növekedés és a kiemelkedően magas ROI egyik fő támogatója a vállalatnál.

        • Felmérjük, hogy a vállalata életében hol vannak azok a pontok, ahol automatizmusok bevezetésével javítható a kommunikáció, jelentős mértékű munkaerő költség takarítható meg, vagy éppen racionalizálható az ügyfélkapcsolati munka.
        • Megtervezzük és felépítjük az automatizált folyamatokat, beleillesztjük a vállalati nagy képbe, oktatjuk az érintett munkavállalókat.
        • Igény esetén megírjuk a kommunikációs drótvázakat, legyen szó chatbotról, vagy éppen egy bonyolultabb több csatornás kommunikációról.

        megoldásfókuszú coaching

        A megoldásfókuszú munkában nehézségek helyett a lehetőségekre, az elakadások helyett a változásokra összpontosítunk. A világ változik, az emberek változnak, az ügyfelek igényei is változnak. Lehet ezzel vitatkozni, nem figyelembe venni, megpróbálni harcolni ellene, de sokkal egyszerűbb, hogy ha elfogadjuk ezeket a változásokat és harc helyett, a lehetőségeket keressük.

        Munkánk, beszélgetéseink során arra koncentrálunk, mit szeretne elérni, ehhez milyen erőforrásokkal rendelkezik, hogyan tudjuk ezeket „hadrendbe állítani” a cél érdekében. 

        • Előfordult már, hogy egy-egy döntési helyzetben, nem tud továbblépni?
        • Van, hogy úgy érzi, ideje rendet tenni a vállalkozásában, de nem tudja, hol álljon neki?
        • Már hónapok, vagy akár évek óta készül valamire, de nem sikerül megtennie az első lépést?
        • Szeretne hatékonyabban bánni erőforrásaival?
        • Szeretne vezetőként a csapatának új lendületet adni, és az állandó problémafelvetés helyett a megoldások keresése felé fordítani őket?
        • Szeretne egy pozitív, megerősítés alapú szervezeti kultúrát kialakítani?

         

        Sokszor nyomasztóan hatnak a fenti kérdések. Ilyenkor jól jön az a bizonyos „külső szem”, amelyik „dobozon kívüli” gondolkodásával segít megtalálni a legmegfelelőbb válaszokat.

        Hogyan támogatja a TNC Önt a megoldások megtalálásában?

        Megoldásközpontú tanácsadásunk során elsősorban azokra a problémákra keresünk megoldást, amelyek kihatnak az ügyfélkapcsolatokra legyen szó külső vagy belső ügyfélről. A legtöbb ilyen probléma gyökere a kommunikációs folyamatokban található. A megoldás pedig Önben. Nincs nálunk a „bölcsek köve”, nem mi leszünk azok, akik kimondják a megoldást. Mi abban hiszünk, hogy a közös munka az, ami a leggyorsabban hozza el a legjobb eredményt a vállalkozásának. Önnek már most is hatalmas tudása és óriási tapasztalata van, amihez mi a másképp gondolkodás képességét tudjuk hozzátenni. Együtt keressük meg a működő megoldásokat.

        Megvalósítás támogatás, projektmenedzsment

        Kézzelfogható támogatás a „nagyvonalú” tanácsadás helyett. Számos jó ötlet, szép projekt hiúsult meg azért, mert a vállalaton belül nem volt elég kapacitás a napi „mókuskerék” mellett, szaktudás, projektmenedzsment ismeret egy-egy projekt megvalósítására. Ez a szolgáltatásunk ezekre a helyzetekre kínál megoldást. 

        • Nincs elég kapacitás, szaktudás, vagy energia egy-egy projekt megvalósítására?
        • Túlterheltek a kollégái, nem haladnak a projektjei?
        • Folyamatosan csúsznak a bevezetési határidők?
        • A projektek elnagyoltak, nincs visszamérhető eredményük?

         

        Ne hagyja elhalni a projektjeit csak azért mert éppen nincs kapacitása végigvinni a folyamatokat. Támogatásunk garantálja, hogy a megálmodott projektjei dokumentáltan, határidőben elkészüljenek.

        Hogyan tud a TNC segíteni a megvalósításban?

        Nálunk nem fejeződik be a támogatás a tanácsadásnál. Igény esetén végigkísérjük ügyfeleinket a megvalósítás rögös útján. Segítünk a service design folyamat során felszínre került problémák operatív megoldásában. Komplex módon kezeljük, irányítjuk a projektfolyamatokat és akár operatív módon részt is vállalunk az implementációban.