BLOG

Banki meló – újratöltve

Banki meló – újratöltve

Az előző írásom után nem gondoltam volna, hogy lesz folytatása a történetnek. Szerintem a Mátrix írója sem hitte. Csak az élet hozta így. Szeretném hangsúlyozni, hogy ez egy másik bank, másik helyszín, más időpont és más szereplők. Csak sajnos a történet hasonló....

bővebben
Banki meló – igaz történet alapján

Banki meló – igaz történet alapján

Sokat vívódtam, mielőtt ennek a cikknek az írásába kezdtem. Mindig óvatosan kezelem a megtörtént, tanulságos ámde nem túl pozitítv esetek leírását. Végül úgy döntöttem, hogy mindenki sokat tud belőle tanulni, szóval megírom. Megírom, mert a szóban forgó pénzintézetnél...

bővebben

Szerethető, élményszerű kiszolgálási és kommunikációs folyamatokat alakítunk ki (az online- és offline térben egyaránt) az ügyfelei részére Önnel közösen a service design módszertana alapján.

Együttműködésünk során megteremtjük az egyensúlyt a fogyasztói igények és a szolgáltatás, mint üzleti érték között. Ennek köszönhetően nem indul el egy olyan fejlesztés, amire vagy nincs igénye a fogyasztónak, vagy ha igénye lenne rá, soha nem térül meg a vállalatnak.

Valós ügyféligényekre helyezve a hangsúlyt segítünk ki-, vagy átalakítani a szolgáltatási folyamatokat. Ezáltal csökkentjük a bizonytalanságot és az üzleti kockázatot. Lehetővé tesszük, hogy gyorsabb – rövidebb – fejlesztési/szállítási ciklusok jöjjenek létre, és így a befektetési döntések is már a kezdeti fázisban alátámasztásra kerüljenek. Mindez egy nyugodt, stabil üzletmenetet, kiszámítható piaci reakciókat jelent.

A kommunikáció nem csak a mindennapok része, de minden ügyfélkapcsolat alapja. Lehet bármennyire jó a szolgáltatása, pótolhatatlan a terméke, a valódi bevételt az termeli Önnek, hogy mit, mikor, hol és hogyan mond az érdeklődőknek. Megfelelő helyen és időben a megfelelő dolgot mondani nem csak elégedett ügyfeleket, elkötelezett munkatársakat, és irigy versenytársakat jelent, hanem jelentős megtakarítást is.

Függetlenségünknek köszönhetően csak olyan kommunikációs módot és csatornát javasolunk, ami valóban értéket termel a cégének.

A desing thinking módszertanok mentén megtervezzük a teljes kommunikációs folyamatot, és struktúrát, javaslatot teszünk a megfelelő csatornák harmonikus alkalmazására, és szükség esetén kommunikációs vázakat is készítünk.

Ma már nem a termékek minősége, vagy a szolgáltatások árazása a választóvonal a sikeres és kevésbé sikeres vállalatok között, hanem az, hogy mennyire tudják kielégíteni a személyes igényeket, mennyire képesek „kitalálni az ügyfél gondolatát. Támogatást nyújtunk abban, hogy megértsék, mit is gondol az ügyfél. Közösen kialakítunk egy olyan rendszert, ahol az ügyfél a legfontosabb (és ezt ő is érezni fogja). Ez piaci előnyt (és extra bevételt) jelent vállalatának.

Együttműködésünk során valós ügyféligényekre alapozott szerethető és élményszerű termékeket, szolgáltatásokat, digitális felületeket és/vagy kiszolgálási folyamatokat alakítunk ki.

Támogatásunkkal elérheti, hogy minden ügyfele úgy érezze, kivételes bánásmódban van része. Egy folyamatosan változó piaci környezetben együtt megteremtjük, és alakítjuk az ügyfélélményt. Szolgáltatásunkkal a jövőben rugalmasan tud alkalmazkodni a változó ügyféligényekhez.

Az ügyfél szerzés és ügyfél kiszolgálás területén alkalmazott automatizmusok lehetővé teszik, hogy kommunikációját személyre szabja az összes olyan „érintkezési” ponton, ahol az érdeklődő, vagy ügyfél keresztülhalad a szolgáltatási folyamat során. A marketingautomatizálás több mint egy szoftver megvásárlása és használata. A sikeres marketingautomatizálás több szoftver és a hozzájuk illeszkedő megfelelő marketingstratégia összessége. Célja, hogy személyre szabott folyamatok segítségével az érdeklődőkből vásárlókat, majd a vásárlókból visszatérő vásárlókat generáljunk. E tekintetben lényegében a bevétel növekedés és a kiemelkedően magas ROI egyik fő támogatója a vállalatnál.

  • Felmérjük, hogy a vállalata életében hol vannak azok a pontok, ahol automatizmusok bevezetésével javítható a kommunikáció, jelentős mértékű munkaerő költség takarítható meg, vagy éppen racionalizálható az ügyfélkapcsolati munka.
  • Megtervezzük és felépítjük az automatizált folyamatokat, beleillesztjük a vállalati nagy képbe, oktatjuk az érintett munkavállalókat.
  • Igény esetén megírjuk a kommunikációs drótvázakat, legyen szó chatbotról, vagy éppen egy bonyolultabb több csatornás kommunikációról.

Megoldásközpontú tanácsadásunk során elsősorban azokra a problémákra keresünk megoldást, amelyek kihatnak az ügyfélkapcsolatokra legyen szó külső vagy belső ügyfélről. A legtöbb ilyen probléma gyökere a kommunikációs folyamatokban található. A megoldás pedig Önben. Nincs nálunk a „bölcsek köve”, nem mi leszünk azok, akik kimondják a megoldást. Mi abban hiszünk, hogy a közös munka az, ami a leggyorsabban hozza el a legjobb eredményt a vállalkozásának. Önnek már most is hatalmas tudása és óriási tapasztalata van, amihez mi a másképp gondolkodás képességét tudjuk hozzátenni. Együtt keressük meg a működő megoldásokat.

Nálunk nem fejeződik be a támogatás a tanácsadásnál. Igény esetén végigkísérjük ügyfeleinket a megvalósítás rögös útján. Segítünk a service design folyamat során felszínre került problémák operatív megoldásában. Komplex módon kezeljük, irányítjuk a projektfolyamatokat és akár operatív módon részt is vállalunk az implementációban.