BLOG
Banki meló – újratöltve
Az előző írásom után nem gondoltam volna, hogy lesz folytatása a történetnek. Szerintem a Mátrix írója sem hitte. Csak az élet hozta így. Szeretném hangsúlyozni, hogy ez egy másik bank, másik helyszín, más időpont és más szereplők. Csak sajnos a történet hasonló....
Banki meló – igaz történet alapján
Sokat vívódtam, mielőtt ennek a cikknek az írásába kezdtem. Mindig óvatosan kezelem a megtörtént, tanulságos ámde nem túl pozitítv esetek leírását. Végül úgy döntöttem, hogy mindenki sokat tud belőle tanulni, szóval megírom. Megírom, mert a szóban forgó pénzintézetnél...
Tervezett kommunikáció vs „mágikus vevőszerző szövegek”
Az életünket, emberi kapcsolatainkat a kommunikáció tartja össze. Ha nincs kommunikáció, nincs bizalom. Ha nincs bizalom, nincs kapcsolat sem. Éppen ezért a bizalom építésének legfontosabb, vagy talán egyetlen igazán meghatározó eleme a kommunikáció. Kommunikáció...
WTF is Design Thinking avagy a változás képessége – II. rész
Design thinking, service design, User Experience. Sokan sajnos még mindig csak jól csengő „buzzword”-öknek tartják ezeket a kifejezéseket. Egy szűk réteg – marketingesek, IT-sok, ügyfélmenedzserek – divatos hóbortjának. Pedig közel sem az. Előző bejegyzésemben a...
WTF is Design Thinking avagy a változás képessége – I. rész
Ez egy korábbi írásom, ami egész eddig (hasonlóan több gondolatomhoz) a fiókban volt. Szomorú aktualitása miatt vettem elő ismét. A világ változik. Méghozzá gyorsan. Gyakran halljuk, hogy az emberi faj fennmaradásának és evolúciójának egyik alapja a változásokhoz való...
Szerethető, élményszerű kiszolgálási és kommunikációs folyamatokat alakítunk ki (az online- és offline térben egyaránt) az ügyfelei részére Önnel közösen a service design módszertana alapján.
Együttműködésünk során megteremtjük az egyensúlyt a fogyasztói igények és a szolgáltatás, mint üzleti érték között. Ennek köszönhetően nem indul el egy olyan fejlesztés, amire vagy nincs igénye a fogyasztónak, vagy ha igénye lenne rá, soha nem térül meg a vállalatnak.
Valós ügyféligényekre helyezve a hangsúlyt segítünk ki-, vagy átalakítani a szolgáltatási folyamatokat. Ezáltal csökkentjük a bizonytalanságot és az üzleti kockázatot. Lehetővé tesszük, hogy gyorsabb – rövidebb – fejlesztési/szállítási ciklusok jöjjenek létre, és így a befektetési döntések is már a kezdeti fázisban alátámasztásra kerüljenek. Mindez egy nyugodt, stabil üzletmenetet, kiszámítható piaci reakciókat jelent.
A kommunikáció nem csak a mindennapok része, de minden ügyfélkapcsolat alapja. Lehet bármennyire jó a szolgáltatása, pótolhatatlan a terméke, a valódi bevételt az termeli Önnek, hogy mit, mikor, hol és hogyan mond az érdeklődőknek. Megfelelő helyen és időben a megfelelő dolgot mondani nem csak elégedett ügyfeleket, elkötelezett munkatársakat, és irigy versenytársakat jelent, hanem jelentős megtakarítást is.
Függetlenségünknek köszönhetően csak olyan kommunikációs módot és csatornát javasolunk, ami valóban értéket termel a cégének.
A desing thinking módszertanok mentén megtervezzük a teljes kommunikációs folyamatot, és struktúrát, javaslatot teszünk a megfelelő csatornák harmonikus alkalmazására, és szükség esetén kommunikációs vázakat is készítünk.
Ma már nem a termékek minősége, vagy a szolgáltatások árazása a választóvonal a sikeres és kevésbé sikeres vállalatok között, hanem az, hogy mennyire tudják kielégíteni a személyes igényeket, mennyire képesek „kitalálni az ügyfél gondolatát. Támogatást nyújtunk abban, hogy megértsék, mit is gondol az ügyfél. Közösen kialakítunk egy olyan rendszert, ahol az ügyfél a legfontosabb (és ezt ő is érezni fogja). Ez piaci előnyt (és extra bevételt) jelent vállalatának.
Együttműködésünk során valós ügyféligényekre alapozott szerethető és élményszerű termékeket, szolgáltatásokat, digitális felületeket és/vagy kiszolgálási folyamatokat alakítunk ki.
Támogatásunkkal elérheti, hogy minden ügyfele úgy érezze, kivételes bánásmódban van része. Egy folyamatosan változó piaci környezetben együtt megteremtjük, és alakítjuk az ügyfélélményt. Szolgáltatásunkkal a jövőben rugalmasan tud alkalmazkodni a változó ügyféligényekhez.
Az ügyfél szerzés és ügyfél kiszolgálás területén alkalmazott automatizmusok lehetővé teszik, hogy kommunikációját személyre szabja az összes olyan „érintkezési” ponton, ahol az érdeklődő, vagy ügyfél keresztülhalad a szolgáltatási folyamat során. A marketingautomatizálás több mint egy szoftver megvásárlása és használata. A sikeres marketingautomatizálás több szoftver és a hozzájuk illeszkedő megfelelő marketingstratégia összessége. Célja, hogy személyre szabott folyamatok segítségével az érdeklődőkből vásárlókat, majd a vásárlókból visszatérő vásárlókat generáljunk. E tekintetben lényegében a bevétel növekedés és a kiemelkedően magas ROI egyik fő támogatója a vállalatnál.
- Felmérjük, hogy a vállalata életében hol vannak azok a pontok, ahol automatizmusok bevezetésével javítható a kommunikáció, jelentős mértékű munkaerő költség takarítható meg, vagy éppen racionalizálható az ügyfélkapcsolati munka.
- Megtervezzük és felépítjük az automatizált folyamatokat, beleillesztjük a vállalati nagy képbe, oktatjuk az érintett munkavállalókat.
- Igény esetén megírjuk a kommunikációs drótvázakat, legyen szó chatbotról, vagy éppen egy bonyolultabb több csatornás kommunikációról.
Megoldásközpontú tanácsadásunk során elsősorban azokra a problémákra keresünk megoldást, amelyek kihatnak az ügyfélkapcsolatokra legyen szó külső vagy belső ügyfélről. A legtöbb ilyen probléma gyökere a kommunikációs folyamatokban található. A megoldás pedig Önben. Nincs nálunk a „bölcsek köve”, nem mi leszünk azok, akik kimondják a megoldást. Mi abban hiszünk, hogy a közös munka az, ami a leggyorsabban hozza el a legjobb eredményt a vállalkozásának. Önnek már most is hatalmas tudása és óriási tapasztalata van, amihez mi a másképp gondolkodás képességét tudjuk hozzátenni. Együtt keressük meg a működő megoldásokat.
Nálunk nem fejeződik be a támogatás a tanácsadásnál. Igény esetén végigkísérjük ügyfeleinket a megvalósítás rögös útján. Segítünk a service design folyamat során felszínre került problémák operatív megoldásában. Komplex módon kezeljük, irányítjuk a projektfolyamatokat és akár operatív módon részt is vállalunk az implementációban.